I flyttkaoset!

Igår anlände flyttlasset från Timrå och Stockholm med Ellis och Amanda. Idag har dom hållit på och packat upp och fixat. Jag och Mats har jobbat och tjejerna har varit på dagis, men jag slutade vid 14 så då var jag och pappa/morfar och hämtade dem. Och vilket underbart väder Östergötland bjuder på när frusna norrlänningar kommer hit. Helt underbart väder och när vi kom hem från dagis var vi ute på baksidan och lekte i sandlådan och hade det skönt. Sen har det varit mer fix och trix med lägenheten, och så har vi ätit lite middag. Nu ska tjejerna sova första natten där borta och jag hoppas att dom kan sova. Själv är jag galet trött och funderar på att gå och lägga mig snart. Det har varit ett par händelserika dagar och min hjärna känns helt kokt!

Men ÅÅÅHHH vad skoj allt känns :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback