Älskade pappa

Jag saknar pappa! Det gör ont i hjärtat och jag vill bara att han ska bli frisk, bli som vanligt och komma hem igen.

Min lilla pappa opererades i måndags för en tumör i lillhjärnan. Han mår bra under omständigheterna, men det gör ändå ont i mig. Han ligger uppe i Umeå helt själv och vi kan inte vara där. Just nu är jag och flickorna hemma hos mamma och hälsar på. Vi kom med tåget igår och stannar tills onsdag nästa vecka. Vi försöker att fylla dagarna med roligheter och idag har vi firat nationaldagen på Norra Stadsberget i Sundsvall. Tyvärr hade dom inte flyttat ut djuren än, men lite lek i lekparken blev det och lunch på fiket. Det var trevligt enda tills Freja ramlade och skrapade ansiktet. Då åkte vi och köpte glass och åkte hem till gammelmomma och gammelmoffa. Imorgon ska vi grilla hemma hos dem också, och farbror Linda hänger med. Mysigt!
I helgen ska jag ÄNTLIGEN få träffa Kerstin som har hunnit bli 15 dagar nu. Underbart att få gosa och nosa på en liten färsk bebbe.

Med lite tur så får pappa komma till Sundsvalls sjukhus i början av nästa vecka så vi hinner träffa honom innan vi vänder söderut igen. HOPPAS!

Älskade lilla pappa och morfar, vi saknar dig och vi älskar dig. Kom hem nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback