Femte veckan med Dukan

Vägde mig igår och vågen stod nu på 58,4 kg. Totalt har jag nu gått ner 5,6 kg och 4 hg sen förra veckan. 3,4 kg kvar till delmålet och 6,4 kg kvar till slutmålet.

Det går fortfarande bra, men förra veckan så började min målmedvetenhet ge vika... Jag håller ju i fortfarande, men jag är sugen på ALLT! Förut var jag ju inte det. Jag kämpar vidare i alla fall efter förra veckans svacka med lite syndande. Nu är det full fart tills vi åker om 10 dagar.

Jag är i alla fall väldigt stolt över mig själv att jag har klarat 5,6 kg minus på 6 veckor!


Kommentarer
linda f

Kanonbra kämpat Josefin! Visst är det bra med en resa som morot, jag gjorde likadant inför Rhodos i våras och det gick så mycket lättare då! Nu vet i tusan vad jag ska ha för nåt att kämpa till, bröllopet i vår känns lite för avlägset ;-)...men det går rätt bra ändå just nu! Kram på de!

2012-09-11 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback