Imorgon är det måndag!

Och här hemma blir det vab för min del... Freja kräktes på fm idag. Typiskt! Dock var det snabbt över då det bara kom två ggr, sen var det över. Dock var andra spyan en riktig kaskadspya som hamnade på väggar, dörrar, golv, ÖVERALLT! Nu får dom inte gå på dagis förens Freja har varit symtomfri i 48 timmar. Nu är det bara att hålla tummarna att resten av familjen slipper! Eller kanske är bra att det går laget runt så vi slipper tills vi ska åka utomlands.
Jag och Ronja som skulle åka till Kolmården med Lisa & Ida. Ja, det blev ju inget av naturliga skäl... Vi har bara varit hemma hela dagen. På sena eftermiddagen tog jag och Ronja med oss ryggsäck och gick en sväng till skogen för att plocka blåbär. Sprang på en massa svamp också, men kunde inte gå så mkt när Ronja var med. Jag får gå tillbaka nån dag när jag är ensam. Älskar att plocka svamp! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback