Frejas första dyk

Idag har jag och Freja varit på babysim, för tredje gången. 
Hon grät nästan hela tiden vi var i vattnet även denna gång. Men det kändes lite bättre idag och det blev ett litet dyk. Det tyckte hon inte om... :-D Men det är bara att kämpa på, hon vänjer sig snart.
Mysigt är det i alla fall att gå och bada tillsammans :-)
Jag måste försöka få med mig någon som kan fota oss. Tessa, Mats eller Anna-Lena. 
Efter resan ska nog farmor bada med henne någon onsdag. 
Får se om hon vill bada på Mallis då, och Ronja med för den delen.
 
Mammas stora Freja <3 Ursäkta suddiga bilder. Det är inte det lättaste att fota en 15-månaders tjej som har massor av spring i benen ;-)



Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Mysigt med babysim! jag gick med Max också men han vara bara 4 månader när vi började. Visste inte att det fanns för 1-åringar också =)

2012-09-12 @ 21:43:17 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback