Sov gott lilla farfar

Tidigare ikväll fick jag samtalet som jag har väntat på sen i torsdags, och fasat för.

Farfar är borta.

Han hade somnat in lugnt och stilla med pappa och min farbror vid sin sida.
Men fy fan vad ont det gör!
Man hinner glömma mellan varje gång...
Skönt ändå att allt har gått fort och han har varit frisk fram tills i torsdags.

Farfar & Ronja fikar, 8/4-11.


Tyvärr har jag ingen bra bild på farfar & Freja tillsammans :'-( Det finns en bild i hans mobiltelefon på mig, honom och Freja som pappa tog när vi var hemma nu i början av februari i år. Det var farfar som ville att han skulle ta en bild av oss <3 Det ska finnas en bild av honom & Ronja när Ronja är ca 5 månader, men jag kan inte hitta den nu. Jag orkar inte leta och är trött efter en lång dag och mycket gråt.

Vila i frid, älskade lilla faffan <3


Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag beklagar sorgen :( Massor med kramar!!

2012-03-04 @ 14:51:33 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback