Nu är jag nöjd!

Vilken härlig fredagkväll det blev helt plötsligt :-) Äntligen funkar blogg.se-appen och jag kan blogga från min telefon. Strålande!

Imorgon är det lite städ och fix som gäller, sen bär det av in till stan och familjen Lindén. Mats och barnen ska vara med Per och barnen, och jag och Carro ska ner på stan och käka och dricka ett glas vin och bara vara vi. Det ska bli så himla trevligt och nu hoppas jag att alla håller sig friska!

Slänger in en bild på mammas cooling Freja. Bilden är tagen i söndags.


Kommentarer
Sara - Mamma till Max 3 år

Va kul att appen funkar! jag tycker det är så tråkigt att det inte finns en app till android också! får hoppas på att det kommer snart så att jag kan blogga lättare också =)

2012-03-11 @ 20:36:53 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback