Lite att göra

Jag är gräsänka ikväll och inatt eftersom Mats är uppe i Stockholm på frukt- och gröntkurs. I brist på sällskap har jag suttit på POMPdeLUX hemsida och plockat ihop en ny fin sommargarderob till Ronja. Det slutade på 2268 kr... Men så mycket fint jag skulle få för dom pengarna! Åh, vad sugen jag blir!

Cilla little leggings i grey.


Bianca little tunic i dusty rose.


Isabel little top i offwhite.


Katie little leggings i black.


Rolf hoodie i green.


Sabina jumpsuit i grey.


Sarah cardigan i grey melange.


Kerstin little leggings i powder/dusty rose.


Nina little pants i denim blue.


Matilda little top i grey.


Pamela little pants i brown.


Miriam little dress i dusty rose.


Nu när man har testat lite från höstkollektionen så får man ju favoriter och märker vad som funkar. Deras ballongbyxor är underbart fina och väldigt praktiska. Dom som jag köpte i julas är väldigt välanvända och tvättas ofta. Även en cardigan som jag köpte i julas är välanvänd. Och när man hittar plagg som funkar så vill man ju köpa fler av dem. Sen finns det ju så mycket fint och man skulle egentligen vilja köpa mer :-)

Nu är klockan mkt så det är dags att sussa. Vi ska upp tidigt imorgon, Ronja ska på dagis och jag och Freja ska in till stan och träffa Tessa och Julia direkt efter att vi har lämnat av Ronja.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback