Färdigpackade för tidig avfärd

Jag tror att allt är nerpackat, men jag har säkert glömt något. Men men, det mest löser sig :-) Imorgon bitti kl 06.27 går tåget mot Sundsvall. Jag och flickorna åker upp och Mats blir hemma. På torsdag är det begravning för farfar... Usch, det känns tungt! Men skönt att "få det gjort" så man kan lägga det lite bakom sig. Hur som helst så blir det skoj med ett extra besök hos mamma & pappa, och lillasyster så klart! Vi åker som sagt upp imorgon och stannar tills på måndag. Det ska bli skoj på ett sätt! På lördag blir det resturang med Linda.

Nu håller jag tummarna för att bytet i Sthlm går bra, men jag har min älskade moster som ska komma och hjälpa mig. Hon bor där och det passade. Hoppas hon vet att jag är evigt tacksam :-) Kul att ses en liten snabbis också eftersom det inte blir så ofta.

Nu ska jag duscha, sen måste jag gå och lägga mig. Min klocka kommer att ringa 04.30 imorgon bitti (i natt?) så det är dags. Men naturligtvis så känner jag mig inte ett dugg trött! Varför blir det alltid så när man måste sova?! Hopplöst, det kommer som ett brev på posten varje gång!

God natt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback