Andra laddningen POMPdeLUX

Idag kom det andra paktet från POMPdeLUX, och jag och Ronja var lika spända båda två. Hem fort fort och började prova i hallen. Spännande! Det blev några bilder på outfits.

Wiwi little dress i dusty purple.


Inez little pantsuit i dusty purple.


Dominic little jacket i olive.


Nellie cardigan i dusty purple tillsammans med Wiwi little dress i samma färg.


Både jag och Ronja är nöjda! :-)

Hade tänkt att jag skulle sätta mig ner och skriva lite om nyår, men jag har inte haft tid och lust och det blev inte så många bilder tagna :-( Men jag ska se imorgon vad som finns i kameran och se om jag kan få till nåt. Ikväll ska jag och Mats på bio, farfar ska vara med barnen. Mysigt! Dock hade jag kunnat klara mig utan denna tråkiga förkylning :-( Förohoppningsvis är den borta när träningen drar igång igen på måndag!

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Superfina kläder, men jackan ser lite liten ut?

Kramar

2012-01-03 @ 19:43:29 | http://emmaoskrutten.blogg.se/
Sara - Mamma till Max 3 år

Va kul att nyårsfirandet blev lyckat. ja är man så många så krävs det ju mycket planering. blev maten god? jag är nyfiken på recept på löjromsmousse? =) kram

2012-01-03 @ 22:58:58 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback