Vad är nu detta?

Stackars Frejsan! Kräks och elände :-(

Men lite "roligt" är det att Ronja hade EXAKT likadant när hennes första tänder sprack igenom, vilket talar emot att det skulle vara någon form av magsjuka. Jag minns att varken jag eller Mats blev sjuka den gången för snart 3 år sen.
Hursomhelst så är Freja inte pigg efter allt kräks och sover nu sen ca 1 timme tillbaks. Jag var in för en liten stund sen och tittade till henne, då hade hon kräkts ner sig själv i sömnen och fortsatt sova. Nu får hon sova i det så länge hon sover, för hon är verkligen trött så får jag byta kläder på henne när hon vaknar.

Men jobbigt är det ju att se sina barn må dåligt, och jag vill bara kunna hjälpa henne!

Vi som ska till Stockholm imorgon jag och Mats. Vi får väl se...


(Bild tagen i Timrå hos mormor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback