Vilken kväll!

Vilken kväll vi hade igår! Härligt väder, bra mat, underbar musik och skönsång och vilket sällskap sen!

Fisk och skaldjurssoppan var to die for! Så himla god! Efter maten drog vi till Gamla Torget där Peter Johansson spelade. Och vilket drag sen! På slutet gick vi fram mot scenen och rockade loss rejält. Efter spelning rann svetten rejält men vi var nöjda och glada. Peter satt och signerade skivor och bjöd på en svettig kram. Så klart skulle jag och Sofia fram! Vi fick får svettiga kram, en signerad skiva och ett foto på oss tre. Två nöjda tjejer :-D

Efter det så blev det fyrverkerierna. Dom var jättefina!
Sen blev det Bishops en stund där vi satt och pratade om bajs och annat trevligt som man pratar om som småbarnsförälder! :-D Vid 23.30 var vi nöjda och gick marknadsgatan upp (det var Augustifesten i Norrköping) och gluttade lite innan vi åkte hem. Maria hade parkerat i stan, så hon skjutsade hem mig och Carro till henne, där jag hade parkerat min bil. Sen bar det av hemåt för min del. Dock var jag så uppe i varv när jag kom hem, så jag satt uppe en stund.

TACK tjejer för en supertrevlig kväll! Det gör vi om snart igen tycker jag :-)


Kommentarer
Sofia Andersson

Tack för en superkul och trevlig kväll!
Peter var ju fin att titta på som vanligt ;-) och villken röst sen....
Fick verkligen skratta igår!! Det behövde jag :-)

Kramar!!

2012-08-19 @ 14:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback