Sov gott gammelfaster Gittan

Igår somnade min gammelfaster in, 72 år gammal.
Vi har inte haft jättemycket kontakt tidigare, men det har blivit på senare år genom Facebook. 
Hon var väldigt aktiv och kommenterade alltid foton och så. Kommer att kännas tomt utan henne där...
Dessutom är hon LÄSKIGT lik sin bror (min morfar), och ibland kan jag nästan tycka att det är han fast det är en kvinna :-D Min morfar gick bort 2001 på hösten, och det var nog senast vi träffades. Kanske att vi har setts senare hemma hos mammas kusin Kåre, men jag minns inte riktigt.
Det var i alla fall en riktig krutgumma och hon var pigg in i det sista. Hon fick dö snabbt och utan föraning!
 
 
Fina faster Gittan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback