Ibland är det svårt!

Det har varit en prövningarnas kväll! Vi åt kräftor till middag, och till det brukar vi alltid ha något gott bröd (grekiskt lantbröd bl a) och färskost med vitlökssmak till. Och jag blev ju himla sugen när Mats åt det till kräftorna, men jag höll ut och åt bara kräftor och drack vatten. Sen gick vi ner till tv-rummet och Mats hade köpt Noblesse, vilket jag ÄLSKAR! Såg även en annan av mina favoriter som låg här nere, mjölkchoklad med schweizernöt. Hmm... Men jag gick upp och hällde upp en skål med lättyoghurt och blandade i lite havrekli. Och vatten till det! Funkar också ;-) Jag har ju mitt mål i sikte och nu när det har börjat hända saker så vill man ju inte falla för frestelsen och förstöra allt.

Jag hade en startvikt på 64,3 kg och ska ner till 55 kg, så det är bara att kämpa på! Jag har ju som sagt tappat lite redan, så nu är det bara att hänga på.

Jag kanske är besatt, men min liv kretsar kring detta just nu och jag tänker på det hela tiden. Det blir väl snart bättre ;-)


Kommentarer
Linda

Oj vad duktig du är!!! Heja!
Ja de är såå snygga, jag vill oxå ha alla färger helst ;) tack för din kommentar, vi håller tummarna för att folk börjar lägga bud men det är i gen stress ön så det är skönt.
Kram

2012-08-11 @ 11:46:46 | http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback