ÄNTLIGEN!

Jag har vägt mig här på morgonen. Jag väger mig ju på söndagar nu, och har inte gjort det sen förra söndagen. Och vet ni vad?! Äntligen har jag kommit under det magiska 60-kilos gränsen! :-D Det har ju som sagt stått lite stilla ett tag, men nu kanske det rullar på neråt igen. HOPPAS!

Startvikt: 64,0 kg

Nuvarande vikt: 59,6 kg

Första delmålet: 55 kg

Målvikt: 50 kg

KÄMPA KÄMPA KÄMPA!
Jag är på god väg till mitt delmål och nu fick jag en nytändning när jag såg att det hade hänt saker på vågen.
Idag är det grönsaksdag, det ska bli gott! :-)

Det blir ett besök hos Tessa, Micke och älskade guddotter Julia på Lilla Yddetorp idag. Det ska bli spännande eftersom att jag inte har träffat Julia sen midsommarafton (!) och det är ju jättelängesen! Nu har hon fyllt ett år och börjat gå sen vi sågs sist.

Tjing på er! :-)


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Jättebra jobbat =)

2012-08-26 @ 13:53:23 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback