Titta vad jag kan!

Förra veckan började Freja att ställa sig upp och nu senaste dagarna gör hon det hela tiden. Hon kryper även ibland, några gånger om dagen. Detta händer dock när hon "glömmer bort sig" och när hon märker det så sjunker hon er på mage och ålar istället.

Just nu är hon förkyld och inte alls pigg :-( Stackars liten! Första gången som hon är förkyld. Det kom igår morse, efter en natt hemma. Jag märkte på tåget i måndags när vi satt på tåget att något inte var som vanligt.

Tänkte även att jag ska uppdatera hennes längd och vikt från senaste BVC-besöket, men då måste jag sitta vid datorn och inte telefonen. Tänk att hon redan är mer än 10 månader! Tiden går fort... Älskade lilla Freja <3


Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Stora fina tjejen (tjejerna)Hoppas ni har en härlig påskhelg!

Kramar

2012-04-07 @ 08:13:54 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback