Jag är inne i ett skaparflyt

Nu är mina svarta pennor återfunna och inspirationen bara sprutar!
Jag har suttit och googlat och tittat på YouTube och fått lite nya idéer. Nu har jag gjort lite "tiles" som det heter i zentanglevärlden, dock inte i rätt mått, men mycket lättare att rita på. Man kan beställa tiles på zentangle.com, men det känns onödigt. Vad som inte känns onödigt däremot är ett kit med zentanglepennor, Sakura Micron i tre olika storlekar tänkte jag mig. Dom jag har funkar, men man vill ju ha riktiga grejer att hålla på med.

Åh, det är så roligt när man är inspirerad! :-)

 


Kommentarer
Sara - Mamma till Max 3,5 år

Snyggt! kul att känna sig inspirerad =)

2012-04-13 @ 19:31:19 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback