Ronjas nya rum...igen!






Det är svårt att få med helheten. Nu har jag fotat från alla fyra hörn.

Som sagt så är det en del som jag vill köpa till/köpa nytt.
Bokhyllan skulle ge ett mindre rörigt intryck om man hade alla saker prydligt nerstoppade i korgar/lådor.
Vi får se om jag kan hitta något snyggt och prisvärt!

Vi är i alla fall nöjda!
Det är första gången Mats renoverar helt själv, och vi tycker att det blev toppen.
Jag älskar känslan i rummet.

Nu är det Frejas rum som står på tur.
Återkommer med foton därifrån när det börjar bli lite ordning där inne. Just nu är det bara...tomt! :-D
Gick i alla fall bra för tjejerna att sova i sina nya rum inatt, bortsett från Ronjas hosta då :-(

Kommentarer
Sara - Mamma till Max snart 3 år

Ser jättemysigt ut =)

2011-09-19 @ 21:43:59 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback