Nya basplagg från HM som jag vill ha...nångång!

Vi börjar med linnen...




Och så fortsätter vi med byxor...



Toppar som är snygga!






En supersnygg jeanskjol som är snygg till stövlar i höst.


En snygg kofta att toppa allt med måste man ju ha.


...och ett par snygga skor så klart!



En snygg sjal och lite andra snygga detaljer till dessa plagg, och hösten är gjord!

Spanade även in detta regnställ från Didriksons.


499 kr hos smilebutiken.se. Jag skulle verkligen behöva ett nytt regnställ (byxorna som jag har är säkert 15 år gamla) nu när man är mkt ute och går i höst eller är i lekparken med Ronja.
Skulle även behöva ett par vinterskor som är lite snyggare, kanske stövlar? Jag har ett par kängor, men dom är inget man tar till klänningen direkt.
Så det är en liten önskelista på basplagg som skulle behövas i min garderob.

Nu ska jag klä tjejerna, snart är det dags för dagis för storhjärtat.

Kommentarer
Terre

Haha jag har oxå ett regnställ från urminnstider... köpte mitt när jag gick i 8an tror jag, stl 170... haha dax för ett för mej me. Det som du hittat var ju snyggt!



kram kram

2011-09-23 @ 12:20:06 | http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback