Förbaskade sjukdomar!

Ingen träning för min del idag :-(
Jag är förkyld, IGEN som sagt. Mats har också blivit förkyld och Ronja är fortfarande inte bra; tjock i näsan och rosslig i bröstet.
Blä vad tråkigt det är! Men man vet ju att det kommer så här års. Men likt förbannat trist när jag har börjat träna och kommit igång. Jag är peppad att gå på passen och tycker att det är roligt.
Nu väntar jag på att Tessa ska gå på efterkontroll och få grönt att träna efter kejsarsnittet så vi kan gå på zumba i Söderköping, på Jennys. Det kommer bli svinskoj! Dessutom har dom en massa andra pass också som verkar roliga, t ex på onsdagförmiddagarna har dom mamma/baby-pass (eller pappa om han är hemma) där man får ha med sig barnet och man tränar efter vad barnet går med på liksom. Jag tänkte köpa ett 10-klipp först och se om det funkar och hur det känns, och känns det bra och det är roligt och man kommer iväg som man har tänkt sig (man är ju två stycken i familjen som vill träna) så ska jag nog köpa ett halvårskort.

Imorgon är det babymassage igen, sista gången. Det ska bli mysigt! Trist bara att det är slut nu. Det har varit så mysigt att ha det att gå på i fem veckor. Man lär ju känna varandra och sitter och fikar efter massagen och snackar. Som tur är så har vi träff med föräldragruppen i början av oktober, och det är i stort sett samma folk i den som i massagegruppen, så det blir roligt.

Åh, på torsdag är det bara en vecka kvar tills min mamma kommer ner hit och hälsar på. TOKROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback