110926 - Pusseldag!

Idag har Ronja lagt så gott som alla pussel som hon äger och har.
Det tog ett tag kan jag säga...



Självklart ville lillasyster sitta med och titta på storayster, hennes största idol!


Bumbo babysitter is the best! Vi och Freja älskar den, hon kommer upp och "sitter" nästan på riktigt och ser allt som händer. Den är guld och jag är galet nöjd med mitt fynd!


Igår hade vi kalas för Ronja. Det blev ju inget förra söndagen, men igår blev det av!
Superkul att alla kunde komma med så kort varsel och barnen hade superskoj och lekte i Ronjas nya rum med alla hennes nya saker. Vi vuxna hade också väldigt trevligt :-)
TACK alla för fina presenter till vår stora 3-åring och en mysig eftermiddag.

Här är en bild som jag tog på förmiddagen idag. Hon leker med en My Little Pony som hon fick av gudmor Tessa med familj. En riktigt hit, och en riktig nostalgitripp för mig och Tessa :-D


Kommentarer
Tuss

Ni har ju så himla fina barn, man blir alldeles varm i hjärtat <3



Saknar och längtar till vi kan ses.

2011-09-27 @ 10:57:04 | http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback