110916 - FREDAG!



Jag och mina älsklingar.
Nu har jag lärt mig att ta bilder med datorkameran, så nu kommer det säkert att bli några sådana emllanåt ;-)

Vi städar och fixar i Ronjas nya rum idag. Imorgon flyttar hon in om allt går som det ska, så då får väl Freja flytta in i hennes gamla rum. Det ska bli spännande! Farmor var här förut med den nu färdigsydda gardinen till hennes fönster också, så det blir ordentligt klart :-)

På söndag är det 3-års kalas här hemma, så idag och imorgon har vi EN MASSA att göra. Städning, plocka, klippa gräset, hämta tårta, baka bullar osv osv. Jag och Tessa skulle egentligen åka på islandshästtävling imorgon, men jag fick avblåsa. Känns som att jag måste vara hemma och fixa.

Jag ska ta bilder på Ronjas nya rum och Frejas "nya" så ni får se.
Åh, mina döttrar ska få varsitt fint rum!

Kommentarer
Sara - Mamma till Max snart 3 år

ska bli kul att se bilder från rummen!

2011-09-16 @ 17:16:43 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback