110906 - Babymassage & lite mer svamp

Idag var Ronja på dagis igen, efter att ha varit hemma hela förra veckan.
Jag och Freja var på babymassagen efter att ha lämnat Ronja.
Supermysigt som vanligt, och Freja ÄLSKAR´T!
Hon somnade nästan på slutet, så avslappnad var hon. Sötlök!
Vi skaffade oss även en trevlig promenaddejt imorgon, med Anna och Elliot.
Dom är i samma föräldragrupp och på babymassagen. Dom bor här i samhället också, och Elliot och Freja är nästan lika gamla. Det ska bli trevligt! Alltid roligt med nya bekantskaper.

Efter massagen gick jag hem och dammsugade innan jag gick ner till dagis och hämtade hem Ronja igen. Hon åt lite mellis och kollade på en film medans vi inväntade Lisa och Ida för en promenad runt Boberga.
Och även idag blev det lite svamp, men bara lite drygt en halvliter kanske. Vi gick inte så länge, sen så såg man att det precis hade gått någon där.
Men det var så härligt väder, och det var skönt att komma ut och röra på sig. Jobbigt att dra tvillingvagnen i backarna dock... :-/
Jag och Lisa hittade lite fina ekkvistar att ha på bordet.



Dagens svampskörd

Imorgon efter min och Annas promenad ska jag sätta mig och rensa all svamp, både från helgen och idag.
Det lär ta ett tag...

Imorgon ska Ronja knäppa kort till skolkatalogen. Undra vad hon ska ta på sig?
Hmm, jag måste fundera ut något...

Nu är det god natt!

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Mysigt med babymassage :)

Kram

2011-09-07 @ 18:44:51 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback