110902 - En mysig dag i Söderköping tillsammans med familjen

Idag mår jag ännu bättre i min förkylning, och jag och familjen (Mats jobbade) åkte till Söderköping.
Det var riktigt varmt och skönt, och vi strosade längst med Göta Kanal.
Vi käkade lunch på Österns Stjärna, och det var SUPERGOD mat. Så om ni är i Söderköping, käka där. 5 av 5 toasters :-D

Mormor & Ronja lekte loss lite på lekplatsen vid slussen.



Ikväll var jag, mamma, syrran, Ronja och Freja ute och gick med Jussi (hunden) och vi hittade några kantareller. Mums!
Imorgon ska vi äta uppe hos Mats föräldrar vid kl 13. På förmiddagen så blir det nog en promenad för oss tjejer, medans pappa och Mats tar tag i lite trädgårdsarbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback