Välkommen till världen!

Nu är hon här, Freja Helena Axelsson :-)

Hon tittade ut igår kl 19.31. Vägde 3015 g och var 50 cm lång. KÄRLEK <3

Tyvärr har jag ingen bild för tillfället, får återkomma.

Hon ligger dock nere på neo avdelningen nu och solar eftersom hon var lite gul. Men jag mår oförskämt bra och förlossningen gick snabbt och bra. Jag är supernöjd! Klarade mig med bara lustgas, som jag bara hade de sista 45-50 min. Jag återkommer även med en förlossningsberättelse när vi kommit hem. Förhoppningsvis får vi komma hem på lördag :-)

Världens vackraste lillasyster <3

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

JÄTTESTORT grattis!! Ser fram emot bilder :D

Kramar

2011-05-19 @ 19:33:41 | http://emmaoskrutten.blogg.se/
Sara - Mamma till Max 2,5 år

Åååå va roligt! Ett stort grattis till er! Så skönt att allt gått bra och vilket fint namn hon fått. Jag håller med Emma, ska bli roligt att se bilder! NJUT =) kram

2011-05-19 @ 22:38:41 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback