Tillbaka i vardagen :-)

Idag ar jag jobbat, och det var skönt att få komma iväg och använda hjärnan ett tag.
Fast det är så klart alltid jobbigt att kliva upp på morgonen :-/
Ronja har varit på förskolan, och det hade gått bra. Det var lite ledsamt imorse när jag lämnade, och det var ganska väntat. Hon var väl ringrostig efter ett ganska långt uppehåll.
Men sen verkade hon ha haft roligt i alla fall. Skönt det!

Nu ska jag strax gå upp till Romantiska Ting på kundkväll, och med mig får jag fina vännen Maria.
Blir skönt att komma iväg en stund utan barn och kunna prata.
Och titta på fina inredningsdetaljer så klart! Massa nytt i butiken, och nya leverantörer tror jag bestämt.
Sen blir det hem och titta på En unge i minuten som börjar på fyran ikväll kl 21.
Bäst att ladda med näsdukar, för det lär bli blött :-D

På fredag får vi besök här hemma, av bästa Terre.
Åh, vad jag längtar!
En sådan fin vän får man leta länge efter.
Vi ska safta :-D
Jag har en massa svarta vinbär i frysen, som Mats tyckte att vi skulle göra saft av,
nu när varken hon eller jag kan festa eftersom vi båda är gravida.
Men det kan ju vara lite mysigt. Det blir premiär för mig!
Detta kommer att dokumenteras med kameran.

Nu ska jag göra mig iordning, för strax kommer Maria förbi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback