Magbild v 32

Jag har varit sämst på att ta magbilder (och även att lägga upp här) denna graviditet. Men nu har jag lovat Linda! :-) Sen är det ju roligt att ha att gå tillbaka och titta på också. Så härkommer en bild på lillasyster i magen v 32 (torsdag 17/3).





Ni får ursäkta den halvtaskiga kvalitén. Den togs med min iphone i torsdagskväll som hastigast innan jag gick och la mig. Men jag hoppas ni har överseende med det :-)

Huvudet ligger neråt nu och är rörligt. Nu har jag inte sf-måttet i huvudet, men det låg liiite över den heldragna kurvan. På första måtningen låg det ju liiite under, men nu hade alltså magen gjort ett ryck och växt lite.

Tänk, att jag snart ska föda barn igen :-)

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Fina magen :)

Kram

2011-03-21 @ 07:49:59 | http://emmaoskrutten.blogg.se/
Linda

haha yej! vilken söt mage du har! Sååå fin! Den förtjänas att fotas mer tycker jag allt haha.

du ser så nätt och fin ut.

massa kramar

2011-03-22 @ 17:17:54 | http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback