Woopdido!!

Igårkväll klickade jag hem en "önske-Molly" på Tradera.

Denna lilla skönhet, en Biarritz summertop i färgen dark pink. Kostade mig endast 499 kr och frakten ingår. Snacka om fynd! Som ny kostade den 1995 kr, men dom är svåra att få tag på och andrahandspriset är högt, så jag är supernöjd!

Skulle även vilja ha denna blus i dessa två färger; powder och chalk. MUMMA!
Denna Biarritz summertop är ur samma kollektion (Ltd Jewelette) som Berry dress (som är en annan av mina önske-Mollysar) och den omåttligt populära Fields of lace.

Berry dress i färgen powder har länge varit ett av mina "MÅSTE HA"-plagg från Odd molly.
Den och Biarritz summertop är ju ganska lika varandra, och släpptes i samma färger; powder, chalk, white, red och dark pink.
Både Biarritz summertop och Berry dress är som sagt ganska svåra att få tag på, och dyra. Berry dress kostade 3600 kr ca i nypris, vilket betyder att andrahandsvärdet är HÖGT och det är svårt att hänga med på budgivningar på Tradera om man inte är miljonär :-( Men nu har jag i alla fall kommit en liten bit på vägen och är snart ägare till Biarritz summertop. Jag får fortsätta drömma och hålla utkik efter den perfekta Berry dress så länge...
Fields of Lace i chalk.
Ni ser ju likheterna mellan dessa tre plagg. Denna tycker jag dock inte om, inget för mig. Kanske är bra det ;-D
Nu ska jag föra över pengar till säljaren och hoppas att den hinner komma innan midsommar. Kommer att bli skitsnygg till mina vita jeans :-)

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Supersöt :)

Hoppas ni får en fin helg!

Kram

2011-06-17 @ 15:20:15 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback