Söndag på landet

Idag blev det också varmt och badväder, men först fram på eftermiddagen. Hela gänget gick ner till stranden och hör och häpna, till och med farmor badade! ;-D Dock missade jag detta eftersom jag var ute på hygget ovanför och plockade smultron och hallon. Jag, svärmor och Ronja var ute innan vi badade också, och plockade bär. Vi fick säkert ihop 1 liter av hallon, smultron och några blåbär. Det åt vi till pannkakor och grädde senare. Mums!
Dagen började dock med att jag, svärmor och svägerska (och Freja) åkte till Tyrislöt på loppis. Jättemysigt var det, och det fanns en massa fint. Synd (eller tur, beror på hur man ser det) att jag inte hade med mig kontanter :-D Jag spanade in fyra stycken dessertglas för glass typ, men som man även kan dricka ur. Superfina! 40 kr för 4 stycken. Men egentligen behövde jag ju dem inte, men ojojoj, vad fina dom var! Kanske man ska börja gå på loppis lite oftare (med kontanter) och spana runt. Man kan ju fynda!

Imorgon efter frukost åker vi och svärmor hem, om hon vågar åka med mig ;-)


Vi har haft underbara dagar här i skärgården! Jag älskar det här ställt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback