En flykt ut

När jag och Freja var på stan idag och shoppade loss, så var Ronja med farmor och farfar på en "flykt ut" (utflykt). Egentligen skulle dom till Oxelösund och titta på båtar, men dom åkte in till stan och hittade det dom skulle där istället. Men det blev fika och glass och en mysig dag tillsammans med farmor och farfar ändå.
Skönt också att slippa trotsig snart-treåring på stan när det skulle shoppas.
Underbart är det att ha körkort, det inser jag mer och mer för varje liten flykt ut som jag gör med bilen.

I´M LOVIN IT!

Imorgon ska jag utnyttja att jag har körkort igen.
Carro smsade förut och undrade om inte jag och barnen ville umgås då. Klart vi vill det! Vi får komma när vi ville efter 9 och hon bjuder på lunch. Vilken lyx! Värsta playdaten blir det, och det ska bli jätteroligt.
Vilken tur att vi var helt obokade trots att hon frågade med kort varsel.
Hoppas att Ronja är på bättre lekhumör imorgon än vad hon var på midsommardagen. Men nu funkar det ju bättre med blöjan och kissandet, så jag hoppas det. Hon och Elliot leker ju så bra ihop när det väl släpper med blyghet osv.
Funderar på om hon ska ha sina nya kläder på sig... Jag hade en tanke om att hon skulle få det i födelsedagspresent, men det kanske är dumt att vänta. Kläderna passade ju perfekt nu, och det finns ju en risk att hon växer en massa. Det är ju trots allt mer än två månader till hennes födelsedag. Jaja, vi får se. Beror ju lite på väder och vind imorgon också.

Note to self: KOM IHÅG KAMERAN IMORGON!!!!

Nu är det dags att sussa. Trött efter en lång dag ;-)

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas ni får en härlig dag!

Kram

2011-07-05 @ 08:05:28 | http://emmaoskrutten.blogg.se/
Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-19 @ 20:44:12 | http://smsalåna.nu
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-19 @ 21:00:58 | http://anneliih.blogg.se/
Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-19 @ 21:52:10 | http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback