Tillfällig modeblogg

Nu har jag surfat ÄNNU mer Odd Molly, och därmed har min önskalista utökat sig (på något underligt vis) så här kommer några fler godbitar.

Tänk er denna på beachen i sommar! Terrie suntop i färgen dark pink. Love!


Och denna då?! To die for, eller hur?! Jag är verkligen såld på denna färg. Synthesizer jacket i färgen vintage berry.


Snygga shorts för lata dagar. Smirk shorts i färgen vintage rouge.


Att matcha dessa till min Kaching Pocket dress, till exempel. Ja tack! Lux cotton pointelle legging i powder.


Kommentarer överflödiga, men som sagt, jag har förälskat mig i denna färg... <3


Somrig, tunn och väldigt fräsch! Till jeans, till klänning, till allt! Antidote wrap i färgen powder.


En väldigt trevlig uppdatering av 100 gr frill top, men denna heter 110 gr ctn 3/4 shut top och här i färgen dark pink. Så himla fin till vardags!



Jaha, och då var plötsligt önskelistan väääldigt lång. Högst på listan står nog Synthesizer jacket, en riktigt snygg höst- och vårjacka som sätter lite färg på tillvaron. MUMS!

Nä, nu ska jag bli miljonär.
/Jossan

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Shortsen var ju sjukt snygga, men priserna är inte anpassade efter mammapenning tyvärr...



Tack för krya på dej hälsningen! Kram

2011-02-02 @ 12:23:49 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback