The dress med stort D

Jag har lyckats hitta bilder på Branting-klänningen som jag skrev om igår.

Bilderna är lånade från Fabulous Living's hemsida. Tycker dock inte att det som dom har gjort med framsidan är snyggt, men så måste man inte ha det. Den går att släppa ner så den hänger fritt.

Undra vilken färg jag ska välja? Jag får testa mig fram så får vi se sen vilken av dem som får följa med hem.

Jag ska lämna Ronja hos Lisa och Marcus så hon får leka med Ida när jag åker in till stan. Det tycker hon nog är roligt :-) Ronja har det bra på landet än så länge, men imorgon eftermiddag kommer hon hem igen. Hon var tydligen trött ikväll efter en lång dag utan att ha sovit middag, massor av lek med kusin Emil och en del uteliv i snön. Det ska bli mysigt att få hem henne igen :-)

Men nu är jag sjukt trött. Så, goder natt mina vänner!

/Jossan

Kommentarer
Linnea Granström- Ebbas Mamma

Jag är ett litet Odd Molly & Noa Noa freak :P



Gud vad SNYGG klänning!!

2011-01-07 @ 10:38:00 | http://linneagranstrom.blogg.se/
Linnea Granström- Ebbas Mamma

Jag är ett litet Odd Molly & Noa Noa freak :P



Gud vad SNYGG klänning!!

2011-01-07 @ 10:55:29 | http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback