Längtar till vår och varma dagar...

Nu kan man förboka ur Odd Mollys vårkollektion på Country Dreams hemsida. Jag ska nog inte boka något, men jag har suttit och dregglat över en del klädplagg. Jag har mina favoriter, och dessa kommer här...

Hawthorne blouse i färgen white.


Lovely knit pointelle cardigan i färgen vintage rose.


Remix blouse i färgen vintage berry (min absoluta favvo, spana in den underbara färgen!)


Light cotton embroided s/s i vintage dark grey. Älskar denna modell, och den älskar mig :-D


Och så klart är man sugen på en Crochet grandma´s coat i färgen powder.


Grandma´s coat bakifrån.


Jag har lite beslutsångest. Vilken kofta ska man satsa på?! Som ni märker så har jag två koftor på denna önskelista, sen var jag på Kings och RÅH och testade en klassisk lovely knit i färgen dark old rose. SÅÅ himla snygg på och som en liten kavaj att ha till klänning i sommar.



Hmm, ja dessa bekymmer! Jag har svårt att välja! :-S
Surfade även lite andra godsaker som får ta plats på min önskelista.

En grå väst från Branting. MUMMA!


Ett ursnyggt rosa Humanity-armband!


Nu ska jag fortsätta och surfa runt och drömma... :-D Får se fram emot fönstershopping tillsammans med Maria snart. Då blir det mycket Odd Molly-prat kan jag lova! Hoppas bara vi kan få till något snart.

/Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback