It´s one of those days...

Ronja har varit gnällig och tjurig enda sen vi kom hem från förskolan. Hon gnäller och skriker och drar i mig eller gör saker som hon inte får. Jag har fruktansvärt kort stubin idag känner jag, så jag och Ronja är ingen bra kombo idag. GRRRR!
Lite uppiggad blev jag dock av att hitta Lindas blogg som jag nu har suttit och lusläst. Linda är en av fröknarna på Ronjas förskola och så himla duktig på att göra tårtor. Så jag vet var vi ska beställa våra tårtor i fortsättningen, helt klart! Egentligen skulle jag själv vilja vara så där duktig, men jag har inte tålamod att lära mig, men jag älskar att pyssla och pilla så jag tror att jag skulle gilla det och kunna bli duktig. Men men, det får bli när vi inte har småbarn längre.

Nu ska jag blanda köttbullssmet med grin-Ronja hängande i benet.

Fridens /Jossan

Kommentarer
Linnea Granström- Ebbas Mamma

Tack :)

Hon älskar att sitta och leka med kameran och fotar på allt som rör sig! Jag älskar också långhåriga katter, han var den enda i sin kull som blev långhårig så vi valde rätt ;)



Nu har vi bestämmt oss för tapeter men inatt så hände det någonting med rummet haha ;)

Finns och läsa om det i min blogg, så nu måste jag kanske tänka om lite och vi fick då en massa saker att göra men det ska bli kul :)

2011-01-11 @ 18:10:55 | http://linneagranstrom.blogg.se/
Linda

haha så sant ;.)

usch ja de där dagarna hade man gärna varit utan, gah!

2011-01-13 @ 10:18:44 | http://familyspace.blogg.se/
Linda

tack ;.)

2011-01-13 @ 12:05:17 | http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback