God fortsättning :-)

Jag hade inte tid att blogga igår eftersom jag jobbade 7-14, sen hade jag fullt upp att fixa allt vi skulle ha med oss till Lisa och Mackan och jag och Ronja skulle kläs.
Vi hade en toppenkväll tillsammans med Lisa, Mackan och Ida och deras vänner från Skåne, Fredrik, Fia och deras lille Olle. God mat och trevligt sällskap, och alla var nöjda och glada.
Ronja och Ida hade så roligt tillsammans, och dom är så söta med varandra! Vi tog en massa bilder, men Mats har minneskortet uppe hos sina föräldrar, så jag får fixa in dem på datorn när han kommer hem.
Ronja och Ida var vakna båda två till två i natt. Vi gick hem vid strax innan två, för då var Ronja galet trött. Men dom var så duktiga fram till typ ett, sen blev det lite gnäll (i alla fall från Ronjas sida). Dom lekte och styrde hela kvällen. Älskade tjejerna <3

Idag har vi varit uppe hos Mats föräldrar och ätit. Mats syster med familj var också där, och det är där som Mats och Ronja är kvar nu. Mats fick skjutsa hem mig eftersom jag blev så konstig i magen och illamående efter efterrätten. Nu känns det dock bra igen, och jag tror att magen hade fått en överdos av socker och god mat i största allmänhet. Så nu är det detox...i kväll i alla fall :-D

I morgon ska vi åka pulka med Ida, Mackan och Lisa uppe i Kullabacken. Det blir varm choklad och mackor och en massa bus. Sen går vi hem var för sig i några timmar och låter barnen vila och fixar med en massa annat, sen kommer dom ner hit för middag. Trevlans ska det bli! Jag har sagt det förr, men det tåls att sägas igen; jag älskar att ha våra härliga vänner längre upp på gatan. Det är verkligen guld värt! Och tjejerna som trivs så bra ihop. Ronja gick runt och sa "bästa kompisar" i går. Och förut uppe hos farmor och farfar så sa hon "Ida...pussas och kramas" :-D

Jag återkommer senare med bilder från igår och idag.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback