Vårnytt på Kings

Igår efter mina körlektioner var jag inne i centrum och lunchade med finaste vännen Sofia. Bara hon och jag utan barn och man hade tid att prata. Jättetrevligt! Jag hann smita in på Kings innan bussen gick hemåt, och dom hade fått in lite vårnyheter som jag så klart var tvungen att testa!
Jag har ju bestämt mig för att mitt nästa Molly-köp MÅSTE bli en kofta. Jag testade tre alternativ...

En klassiker, Crochet Grandma´s coat i färgen apricot. Satt superfint på och funkar kanon med gravidmage. 2199 pix för denna... :-S


Canna cardigan, en doldis för mig som jag inte alls kollat in på nätet men som var superfin live och satt bra. Tror dock att den kommer att sitta bättre utan bebis i magen. 1599:- för denna skönhet.

Ännu en klassiker, Lovely knit pointelle cardigan i vintage rose, som jag länge varit sugen på i olika tappningar (ull, bomull, multifärgad) som nu kommer i riktigt tunn bomull. Den satt också jättefint med magen och känns som en stark kanditat. Testade den även i military, men tyckte att denna färg var strået vassare. Och för dig Maria, så kommer den även i powder (dock inte i almost black) så vi får skynda fynda till det nätta priset av 1599:-. Tur att jag har 800:- i presentkort.


Nu äter jag och Ronja lunch, makaroner, falukorv och majs. Sen ska jag fortsätta städa.

Hepp hepp!

/Jossan



Kommentarer
Maria

Haha! Ja, alla deras priser är ju "nätta"... NOT!!! Men ack så fina kläder. Oj, oj... Vill ha! :)

2011-02-17 @ 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback