Prickigkorven och jag

Jodå, mycket riktigt så var det vattkoppor som Ronja har dragit på sig.
Och prickarna har spritt sig som en löpeld över stackars lilla kroppen :-(
Håller dock tummarna att hon ska klara sig hyfsat lindrigt undan och inte ha så mycket besvär av dem.
Imorgon kommer Agnes och Maria förbi och fikar och skaffar sig några prickar.
Trevligt att ses :-)
Dessvärre så blev vår fullbokade helg plötsligt väldigt fri, eftersom folk skyr oss som pesten :-D
Vi skulle ha haft familjen Lindén på middag här på lördagkväll,
men dom känner (vilket jag förstår till fullo) att dom kanske inte vill ha vattkoppor
med lilla Hedvig som bara är lite drygt två månader.
Sen var det Livs dop som var inbokat på söndagen, och även där kryllar det av
småttingar (bl a Hedvig) som inte vill ha vattkoppor riktigt än.
Så plötsligt blev vi som sagt väldigt lediga och till förfogande för folk som vill
umgås med oss och inte har något emot lite prickar ;-)

Så vab denna vecka då. Mats jobbade 6-9 imorse, sen var jag ner och jobbade några
timmar mellan 10-13.30 ca och nu har Mats gått ner en sväng.
Skönt att ha nära till jobbet och att jobba på samma ställe så man kan göra lite så här.

Idag har det blivit klart att det kommer att bli ny design här inne på bloggen,
verkligen på tiden! :-D

/Jossan

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2 år & flyttar snart till hus

Jättefin design! jag hittade ju också min som design till salu hos kia och det är verkligen perfekt för precis som du skriver så är det så svårt att komma på hur man vill ha det.



Stackars Ronja. Verkar hon tycka det är obehagligt med prickarna?

2011-02-21 @ 18:16:37 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback