Min nya kärlek

Eftersom Noel Gallagher hoppade av Oasis och han äger alla rättigheter till deras låtarkiv, så bildade resterande medlemmar bandet Beady Eye. HUR HAR DETTA UNDGÅTT MIG?!
Liam Gallagher står så klart som frontfigur och sångare, sen är det gamla kända rävar som Andy Bell, Gem Archer och Chris Sharrock som står bakom honom.
En gång brittpoppare, alltid brittpoppare :-D Jag fick min första Oasis-skiva i julklapp julen-97. Det var Be Here Now, sen dess har jag varit såld. Många fina minnen till deras låtar, bl a tillsammans med bästa syster Åsa i friggen hemma på Sandarna. Oh my, säger jag bara ;-D
Jag är ju så himla svag för Liam´s uppenbarelse (oh, så snygg), hans röst och hela deras sound.

Jag är så klart överlycklig, dock är nog inte min make det eftersom han hatar Oasis musik och inte alls förstår tjusningen med Liam Gallagher :-D

Deras debutalbum heter "Different gear, still speeding" och släpps den 28 februari 2011, och det kommer garanterat att finnas i min ägo inom kort!

Nä, nu MÅSTE jag fortsätta städa!

/Jossan

Jag bugar för Beady Eye <3


Komentarer överflödiga ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback