Kan det vara sant!?

Jag TROR att Ronja har fått vattkoppor! Jag hoppas verkligen det.
Jag ska ringa till bvc imorgon och höra. Det skulle vara väldigt skönt om så var fallet,
så det är avklarat till bebis tittar ut.

Senaste veckorna har hon sovit väldigt oroligt på nätterna. Inte varje natt, men varannan ungefär. Gråter och grejar och när man kommer in så sover hon, så jag antar att hon drömmer.
Det händer väl mycket i hennes utveckling, så det är väl en fas som hon måste igenom.
Igår kväll stod hon vid grinden och ropade ner efter mig, och när jag kom upp så grät hon bara. Jag tror att hon hade drömt en mardröm. Hon ville ha vatten, sen somnade hon om. Men sov som sagt oroligt.

Imorse när vi vaknade var det -20 grader ute. Värmepumpen klarar inte riktigt när det blir så kallt, så det var bara 16 grader i vårt sovrum och endast 13 grader i vardagsrummet :-S Men Mats drog igång en brasa innan han drog till jobbet strax innan 9, och då blir det ganska fort varmt och härligt. Sen har jag och Ronja bakat kärleksmums och då värmer ju ugnen upp lite :-)

Kan meddela att kakan smakade jättegott!

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback