Halkbana - CHECK!

Imorse kl 7.35 befann jag mig på körskolan och inväntade vidare resa mot Norrköpings halkbana där jag och några till skulle få prova på att sladda runt lite med bilen.

OCH TÄNK, JAG BLEV GODKÄND! :-D

Innerst inne så förstod jag väl att jag skulle bli det, men ändå så tänker man ju att jag kommer att bli den första som blir underkänd på halkbanan :-D Men så blev alltså inte fallet, och det var riktigt roligt att sladda och snurra lite.

Nu är det full rulle med teorin. Har några körlektioner inbokade framöver också, men snart kan jag nog boka teoriprov och uppkörning. Och sen är det bara att hoppas att jag klarar det :-)

Ronja var hemma hos Ida, Lisa och Marcus medan jag var inne i stan. Tack fina vänner för hjälpen <3
Imorgon blir det middag hos dem, och sen går vi ner hit och tittar på film.
Tjejerna får leka och sen sussa här hemma. Perfekt eftermiddag/kväll :-)

På söndag blir det kebab/pizzalunch hos Tessa & Micke.

Låter som en good weekend :-)

PS. Hoppas Mackan blir nöjd nu då när jag har skrivit om dom här på bloggen ;-P



Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2 år & flyttar snart till hus

Va kul att det gick bra med halkörningen!



Tack för din kommentar, ja belöningen är verkligen att få flytta in i huset. Det närmar sig verkligen nu vilket är härligt. men oj så trött man blir av att flytta!! Va tråkigt att Ronja börjar bli förkyld. Max är fortfarande snorig och hostar om han anstränger sig för mycket. jag har ont i halsen men hoppas att det stannar vid det!



hoppas ni haft en mysig kväll!

2011-02-25 @ 22:07:53 | http://sarasrum.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt att du klarade halkkörningen :)

Kram och hoppas ni får en bra helg!

2011-02-26 @ 10:08:58 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback