Oväntat!

Igår eftermiddag fick jag se något hemskt tråkigt på Facebook. En gammal klasskamrat som har gått bort... Det är så sorgligt, och även om vi inte direkt pratade längre så gick vi i samma klass i alla år och han var världens snällaste och roligaste. Jag vet ju väl vem hans föräldrar och syster är, och hans kusiner och övrig släkt. Det är ju inte så stort därifrån jag kommer, så det råder lite "alla känner alla"-anda där.

Det får en att stanna upp och tänka efter lite...

Sov gott Jocke <3
Saknad, men aldrig glömd.

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 3 år

usch så otäckt när unga människor går bort.



För 8 år sen dog en före detta klasskompis till mig i en bilolycka. Hon hade en son som då var 2 år. Några månader tidigare när jag jobbade på en förskola över sommaren så hade jag haft honom där och han grät ofta efter mamma när han var trött. När hon hade dött så hörde jag liksom hans röst och gråt i huvudet. så hemskt!!

2011-12-04 @ 17:51:50 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback