HETT TIPS!

Nu har POMPdeLUX sänkt sina priser yttligare på höst- och vinterkollektionen, vilket betyder att det är 70% rea nu! Och det finns en massa sköna fynd kvar att göra.

Jag var tvungen att kika in igen, och då blev det lite mer shoppat till Ronja ;-)
Nu har hon kläder så hon klarar sig ett bra tag framöver.

Denna köpte jag på "pojkavdelningen", men jag tycker den passar lika bra på en tjej.
Dominic little jacket.


Inez little pantsuit.


Nellie cardigan. Denna tog jag i strl 104, allt annat har jag tagit i strl 98.


Wiwi little dress.


Allt detta för ca 300 kr! :-)

Detta är den flicka motsvarigheten till den jag köpte nu, Doris little jacket. Det är ju ett annat motiv och lite andra färger. Men som sagt, jag tycker inte att det spelar så stor roll. Den mörkgröna färgen som är på jackan jag köpte idag kommer att bli jättefin till Ronjas fina gröna ögon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback