111222 - En fixardag!

Egentligen borde jag inte sitta här, för jag har en massa att göra. Freja sover lite för tillfället och Ronja sitter på sitt rum och läser böcker.

Jag har en lååång lista på saker som ska fixas....

Men det är inte bara tråkiga grejer på listan, utan en och annan rolig sak.
Jag och Ronja ska "tomta" senare. Skoj! Fast det brukar gå fort eftersom vi inte äger så många tomtar (än så länge) men det är roligt så länge det varar :-)

Jag sitter även och dregglar lite över POMPdeLUX barnkläder. SJUKT SNYGGA! Jag är grymt sugen till Ronja. Dom har rea på vinterkollektionen på sin hemsida, och det finns en del fynd kvar. Det som är så bra med deras kläder är att dom inte är särskilt dyra i vanliga fall heller, vilket betyder att dom är superbilliga nu! Och finns för båda pojkar och flickor så klart.

Några favoriter som jag gärna skulle se på flickorna...








Ååååh, vad jag blir sugen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback