Mina presenter

Min fina ukulele :-)


Brickan (från Mats och tjejerna) och kannan (från Tessa, Micke och Julia).


Och idag har jag och Freja varit inne i stan och handlat för presentkorten/pengarna på Kings.
Jag stod länge och valde, men till slut föll valet på denna...


...en Velourette plain dress i färgen dark lilac.
Hur snygg som helst på och väldigt användbar i höst/vinter.
Jag är galet nöjd!

Nu inväntar jag en auktion på Tradera som jag tänkte lägga resten av presentpengarna på...
Håll en tumme att jag vinner!

Kommentarer
Sofia Andersson

Hej! Superfin klänning! Var också där idag och spanade på höstnyheterna. Var även på RÅH i lörd, de hade galet mycket snyggt... suck! Pratade med domm om Jumble knit cardigan du vet ;) Men de skulle inte ta in den pga den inte var lika fin i verkligheten som de trodde. Vore kul att se den dock. Tror det kan vara svårt med sidenbandet i midjan... Ja, ja denna Mollyvärld av drömmar :)

2011-08-25 @ 20:22:57
Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vilken underbar klänning. Vad kostade den? vill ha

2011-08-25 @ 20:50:37 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback