110822

Idag har jag börjat baka inför min födelsedag som äger rum på onsdag. Då kommer det lite fikagäster, och då måste man ju ha något gott att bjuda på. Idag bakade jag chocolate chip walnut brownies, och dom har jag gjort förut. Dom är gudomligt goda! Dom tänkte jag ha istället för tårta tillsammans med vaniljglass.
Imorgon ska jag baka bullar och när Ronja kommer hem från förskolan ska vi göra chokladbollar. Om jag hinner och orkar tänkte jag även baka nutellacupcakes. Jag läste det receptet i en blogg och blev så galet sugen på dem. Jag ÄLSKAR Nutella, så dom är säkert jättegoda!
Svärmor ringde idag och undrade vad jag önskar mig. Att hon ens frågade :-D Hon borde veta vid det här laget att jag bara önskar mig presentkort på Kings.
Jag var in där i lördags när vi var inne i stan och kollade på alla trevliga höstnyheter som hade kommit. Snygga koftor i ull och jättesnygga velourklänningar.
Trevligt att få lite pengar att shoppa snygga kläder för :-)

Jag ska lägga ut lite kläder på Tradera igen. Det var tre plagg som jag inte fick sålda häromsistens, eftersom det var mitt i semester och det var väldigt "höstiga" kläder. Men nu börjar det passa lite bättre! Hoppas på bra betalt för dem så jag kan lägga även dessa pengar på en ny goding ur höstkollektionen.

Imorgon ska som sagt Ronja på förskolan och när jag har lämnat henne så går jag och Freja på Öppna Förskolan. Vi ska nämligen på babymassage där. Mysigt! Jag var aldrig på babymassage med Ronja, så det ska bli supermysigt att testa det med Freja. Har hört bara gott om det!

Kommentarer
Sara - Mamma till Max snart 3 år

Å va mycket smaskigt du bakar!! synd att jag inte bor närmare ;)

2011-08-23 @ 16:44:07 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback