110817 - Några nya önske-Mollysar har tillkommit...

Idag har jag suttit och sett på Tinas sommarkök på tv4play, och hon bär Odd Molly HELA tiden. Så nu har jag fått upp ögonen för ett plagg som jag inte alls varit sugen på förut, men nu kan jag inte få det ur huvudet. Har blivit smått besatt faktiskt :-D

Wilma Mankiller cardigan i färgen magnolia. Jag vill dock ha den utan fransar helst, det finns nämligen både och.
SJUKT SNYGG!


Begonia cardigan också den i färgen magnolia. Den är lite av min favoritfärg faktiskt!


Sen fick jag upp ögonen för denna, Le Fleece tunic som ser så där härligt gosig och skön ut, men ändå är grymt snygg. Den hör väl inte direkt till önskelistan, men lite nyfiken blev jag allt på den.


Men en Wilma Mankiller skulle få flytta till mig any day. Love!

Kommentarer
Terre

Du e ju verkligen helt besatt:)



Hoppas allt e bra me min fina guddotter och er andra me såklart:)



Kram kram

2011-08-17 @ 23:13:03 | http://unaanima.blogg.se/
Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-22 @ 10:49:47 | http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback