110816 - Förskolestart och skön eftermiddag i Glädingstad

Imorse var det alltså dags att lämna Ronja på förskolan för första gången sen den 19 maj. Det är ju ett tag sen! Och det gick lite knackigt... Hon grät ju så klart rätt hysteriskt, trots att Agnes kom och välkomnade henne med en kram och blev jätteglad att hon var där. Men Charlotte tog henne i famnen och dom gick till gungorna tillsammans med Agnes. När jag tittade dit på vägen hem så grät hon inte, så det gick fort över, och sen hade det gått jättebra hela dagen sa Frida. Skönt! Hoppas nu bara att lämningarna börjar gå bra snart också...

Jag hämtade Ronja 14, sen gick vi upp till farmor och fick lunch, eller jag åt lunch, Ronja hade ju redan ätit. Sen hade vi det bara mysigt, pratade, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt :-) Freja bajsade ner sig totalt också, mitt i all trevlighet :-D Vi fick tappa upp ett bad och tvätta henne för det var bajs överallt...

Tjejerna sitter och spanar in farmor...










Imorgon får vi besök av en kompis till Mats och hennes barn. Det blir trevligt :-)

Kommentarer
Sara - Mamma till Max snart 3 år

Max var jätteledsen när jag lämnade honom i måndags men igår och idag har det gått kanonbra! han tycker det är kul att vara tillbaks, det märks! =)

2011-08-17 @ 16:39:15 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback