110813 - Härlig sommardag!

Ronja idag hemma hos Micke, Maria och Agnes.


Idag har det varit en riktigt härlig sommardag. Mats och Mackan har hjälpt till att lägga tak hemma hos Micke och Maria. Jag och barnen var också där, men bara för att umgås med Lisa, Ida, Maria och Agnes. Och för att äta Johannas goda köttfärslimpa med fetaost till lunch. Mums!
Supermysig stund borta hos trevliga vännerna på "gatan bredvid" :-)

Sen fick Ronja lördagsgodis. Uppskattat!


Annars har det varit en lugn lördag med middag ute då vi inte orkade laga något.

Imorgon ska jag åka till Lilla Yddetorp och hälsa på lilla Julia som blir en vecka <3

Kommentarer
Linda

vad fina och häftiga bilder du lägger in! Snyggt!



ja jag vet känns sjukt tråkigt att lösenordsskydda men jag hittar ingen annan lösning. jag provar ett tag och sedan får jag se om jag låser upp den igen.... :.(



stooor kram

2011-08-16 @ 21:39:55 | http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback