Ronjas premiär på Drakborgen

Idag var jag, mamma och Ronja på Drakborgen tillsammans med Ella. Men Ronja är en väldigt försiktig tjej och tyckte att det mesta var lite läskigt. Det var mest vi vuxna som åkte rutschkana och hoppade i hoppborgen.
Hade jag inte varit gravid i åttonde månaden så hade jag hoppat som en galning i hoppborgen, men nu fick jag ganska mycket sammandragningar och mitt bäcken blev inte glad. Men roligt var det!
Ronja la pussel, gungade och lekte med LEGO. Sen hittade hon små rutschkanor som hon åkte, och mamma klättrade upp med henne i den stora klätterställningen.















Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ser ut som en härlig dag :)



Kram och tack för krya på dej hälsningen till Alvin!

2011-04-12 @ 20:55:57 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback