Paket från HM

Idag kom Mats hem från jobbet och hade med sig mitt paket från HM, med mina nya klänningar i. Härligt! Det är alltid roligt att öppna och se klänningarna live när man suttit på nätet och beställt. Jättefina var dom och jag är nöjd! Dock var den svarta (stl M) och den jeansfärgade (stl 38) lite långa, men det var ganska väntat eftersom jag bara är 1,51 :-) Men det är ju lätt fixat med svärmors symaskin. Men den vita, som är i stl S satt som en smäck. Dock var det nog bra att jag tog samma modell i stl M för den kanske hända att S blir tajt över bysten när den sväller med mjölk. Och dom var ju så billiga (99:-) så det kan man ju kosta på sig :-) Den jeansfärgade kostade ju ingen förmögenhet den heller (149:-) men var den som längst. Så den får jag ta av en bra bit, men det gör inget. Jag är ju van :-D

Nu väntar jag bara på att Ronjas nya Kavat-skor som jag vann på Tradera, ska dyka upp. Spännande det med, att se om dom passar på småfötterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback